Jawa 20
Motor: 2takt, vzduchem chlazený jednoválec s vratným vyplachováním a rozvodem pístem.
vrtání x zdvih,obsah,výkon,kompresní poměr: 38x44mm / 49,8 ccm / 2,6 kW/6500 1/min / 9,2:1
Převodové ústrojí: Třístupňová převodovka s postupným řazením nožní pákou na levé straně, jednolamelová spojka v olejové lázni.
Podvozek:
otevřený rám, svařený z ocelových trubek obdélníkového průřezu.
Přední kolo - teleskopická vidlice bez tlumení, zdvih 90 mm.
Zadní kolo - uloženo v kyvné vidlici , odpružené dvojicí vinutých pružin umístěnou pod sedlem ve středové rovině stroje bez tlumení, zdvih 50 mm.
Rozměry a hmotnosti:
rozvor - 1165 mm
délka - 1780 mm
šířka - 600 mm (podle provedení)
výška - 930 mm
světlá výška - 132 mm
pohotovostní hmotnost - 70 kg
užitečná hmotnost - 160 kg
Výkony:
max. rychlost - 60 km/h
max. stoupavost 25%
spotřeba paliva 2,3 l/100km
Rok výroby: ?1968-?
Primární převod: řetězem ČZ - Favorit 3/8" x 3/8" (44článků)
Sekundární převod: řetězem ČZ - Favorit 3/8" x 3/8" (44článků)
Celkové převody: I.( sek.kolečko 13 zubů) II.(sek. kolečko 12 zubů)
1.převod 1:30,03
2.převod 1:16,44
3.převod 1:11,13
Karburátor: Jikov 2917 PSb (hl.tryska č.68,volnoběžná č.38)
Rozměry pneumatik:přední,zadní 2,5 x 16 / 2,75 x 16
Rozměr ráfku: 1,5 A X 2